رونمایی از تمبر یادبود استاد تمام عشق، پروفسور اشرفی در دانشگاه کاشان

۰۳ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۵:۰۹ کد : ۲۱۲۷۰ آخرین اخبار
تعداد بازدید:۴۳۴

در مراسم بزرگداشت استاد تمام عشق، زنده یاد پروفسور سیدعلی‌رضا اشرفی  در دانشگاه کاشان، از تمبر یادبود مرحوم اشرفی با حضور  دختر  ایشان ، دبیر ستاد نانو، دبیر کمیسیون انجمن های علمی ایران، نماینده ویژه مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه شهرستان های کاشان و آران و بیدگل، فرماندار کاشان و جمعی از مسئولان رونمایی شد.
پروفسور سید علی‌رضا اشرفی قمرودی متولد سال  ۱۳۴۳ تهران، استاد تمام گروه ریاضی و مدیر گروه نانو محاسبات دانشگاه کاشان از سال ۱۳۷۵ به عضو هیات علمی این دانشگاه درآمده است.
پروفسور سید علیرضا اشرفی به عنوان معاون اول آکادمی جهانی ریاضی شیمی، چندین نوبت به عنوان دانشمند بین المللی ISI ودر زمره یک درصد برتر دانشمندان و نخبگان علمی جهان انتخاب شده است.
زنده یاد پروفسور اشرفی علاوه بر اینکه در سال های متمادی به عنوان یکی از ۱۰ دانشمند برتر ایران معرفی می شود عضو هیات تحریریه و داور بسیاری از مجلات داخلی و خارجی معتبر است و در بسیاری از کنفرانس های داخلی و خارجی به عنوان سخنران کلیدی و داور مقالات حضور  داشته است.
از این محقق برجسته عضو هیات علمی دانشگاه کاشان  تاکنون بیش از  ۳۰۰ مقاله علمی در مجلات معتبر علمی از او منتشر شده و تا به امروز ۲۱ کتاب بین المللی  و ۶ کتاب فارسی در حوزه تخصصی اش نوشته است.
دکتر اشرفی علاوه بر انتخاب دانشمند بین المللی، عضویت آکادمی ریاضی شیمی، پژوهشگر برگزیده کشوری در سال ۸۸ ، پژوهشگر نمونه استان از سال ۸۰ تاکنون را در کارنامه علمی خود دارد.
پروفسور سید علیرضا اشرفی عضو هیات علمی دانشگاه کاشان روز نوزدهم دی ماه 1401 بر اثر سانحه تصادف دار فانی را وداع گفت و در قطعه نام آوران بهشت زهرا تهران مأوا گرفت.


( ۶ )

نظر شما :